24 Ağustos 2009 Pazartesi

3- zaman zaman sağlama yapmak




Farkettiklerim etiketi altında yazdıklarımı itham konusu olarak algılamamanızı dilerim.Tesadüfler olarak da değerlendirilebilir.Tartışmaya açık hoşluklar bence. Bunlardan bir tanesi geçtiğimiz kış bir arkadaşımın blogunda konuk yazarken yazdığım bir "farketme" idi.28.12.2008'den aynen aktarıyorum:"Gece gece, zaman zaman çok severek dinlediğim Pinhani'yi list ettim ekranımda.. Albümünü iyice dinleyecektim sağlıklı zaman ayırarak."Seni bana anlatırlar" şarkısını dinleyince sanırım Ozzy Osbourne tıkladım yanlışlıkla diye ekrana döndüm ki yanılmışım.Gerek yoktu buna Pinhani demeden önce acaba ekşide bunun mevzusu olmuş mudur diye düşünüp hemen açtım ki Mestre nickli yazarın meğerse 2 sene önce yazdığını gördüm.Üstüne başka da entry göremedim."Mama I'm Coming Home" bu kadar bilinmez mi sanıldı Pinhani acaba? "

O dönem itibariyle bu konuda hiçbir yazı ve yorum okumadan ve duymadan,şarkıyı dinlerken refleks olarak vermiştim bu tepkiyi.Bugün itibariyle internette bu karşılaştırma konusunu araştırdığımda 2009 tarihli epey yazı ve yorum görebiliyorum.Demek ki farketme konusunda haksız olmadığım kadar iyi ve hızlıymışım da:) (http://atanalirspor.blogspot.com/2008/12/pin-hani.html) Yine de introların çok benzerliği ve şarkının yumuşak tınısının etkisi dışında aynı şarkı olmadığı aşikar.Her iki şarkıyı da sayfanın sağ tarafında dinleyebilirsiniz.Yorum sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder